Με τον κολητο μου στο σπιτι

2012-06-23 10:13

Ητανε τριτη ωρα 11 το βραδυ οταν ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι . μολις ειχα μπει για μπανιο  και τυλιχτηκα στα γρηγορα με μια πετσετα για να δω ποιος ηταν .Μολις ανοιξα την πορτα ειδα τον κολητο μου τον Γιαννη στην πορτα ~τον ρωτησα τη εχει και μου ειπε πως χρειαζοταν σε καποιον να μιλησει για τον χωρισμο του με την μαρια . Εγω του ειπα να του βαλω ενα ποτακι να πιναμε για να χαλαρωνε λιγο.Περασε ενα τεταρτο που μου μιλουσε για το προβλημα του και μου ειπε πως με την μαρια ειχανε να κανουνε ερωτα 2 μηνες.Εγω του ειπα πως εφοσον την αγαπας πρεπει να καθηση να της μιλησει. Ο γιαννης ξαφνικα ηρθε και με φιλησε εγω τον εσπρωξα και του ειπα ~~~ ε! τι κανεις ~~~~ αυτος μου ειπε πιασε στο παντελονι μου και θα καταλαβεις εγω του ειπα ~~~οχι τι λες~~~ αυτος μου πηρε το χερι και μου το εβαλε πανω στην σκληρη πουτσα του που την ενιωθα ολο και ποιο σκληρη. Αυτος με ξαπλωσε στο καναπε και μου ειπε βγαλε την πετσετα από πανω σου .Εγω ημουν τοσο γκαβλωμενη που την εβγαλα χωρις δευτερη κουβεντα ,ΑΥΤΟΣ μου ειπε το μουνακι σου τρεχει υγρα απο την γκαυλα , εγω κατακοκινησα. τον ειδα μεσα σε 1 λεπτο ειχε βγαλει τα ρουχα του και ειχε μεινει με την πουτσα σηκωμενη σαν γκαγκελο.Μου ειπε θελεις να στην ακουμπησω στην μουναρα σου να την νιωσεις εγω τα εχασα. Ξαφνικα μου την εχωσε τοσο αποτομα που τα υγρα απο το μουνι μου τρεχαν στα μπουτια μου .Καναμε ερωτα 40 λεπτα ξαφνικα χτυπαει το τηλ ηταν η αδελφη μου που ηταν σε 10 λεπτα να ερθει σπιτι. ντυθηκαμε φιληθηκαμε και μου ειπε πως αν δεν το μετανιωσα να τον παρω τηλ το πρωι να ερχοταν για καφε.